Moi. tästä päivästä asti alan pitämään blogia. jee oon jo kauan halunnu tehdä oman blogin, mut liian blondina en oo koskaan saanut aikaiseksi, mutta täten se on nyt täällä! jippii..

Aattelin tähän alkuu kertoo itestäni ja tästä MUN blogista.

Mun nimi on Annina mut kamujen kesken Anni, pepeh, muru yms. oon vm'90 , hesasta päin. Opiskelen helsingin palvelualojen oppilaitoksessa caterin-alaa, kokki tai tarjoilija sitten joskus kunhan saan ton koulun suoritettuu loppuun. Mulla on mun ihana poikaystävä Imran, joka on nyt kyllä Pakistanissa kattomassa perhettään. Aloitan tässä kohta tanssin harrastuksen ystäväni Sonjan kaa, siitä sitten enemmän kun pääsen sinne kämmimään ;) muit kiinnostuksen kohteita on piirtäminen, pojat ja mun oma aviomies kissani Tinttu Boy<3

Tänne blogiin kirjottelen (melkee päivittäin) mun menosta, joka toisinaan on kiintoisampaa, joskus ei ees mua kiinnosta mun asiat :D musta ollaan vissiin montaa mieltä; oon hiljainen, rohkee, ujo, liian puhelias, PLAYERI, ja vaikka mitä on kuultu.

Mut lueskele ihmees jos sua jaksaa kiinnostaa;)<3